Badanie IDC: Automatyzacja strategiczna umożliwia pracownikom dostarczanie bez wysiłku CX
Ulepszona przejrzystość procesu i bardziej zaangażowani pracownicy należą do najczęstszych korzyści ze strategicznej automatyzacji, ale jej wpływ na wzmacnianie zespołów obsługi klienta, w tym pracowników obsługi klienta i usługi terenowej, rzadko były analizowane do tej pory.
W tym nowym badaniu IDC przeprowadziło wywiady z zespołami obsługi klienta i agentami usług terenowych-ci, którzy obecnie pracują ze strategicznymi narzędziami automatyzacji w swoich codziennych obowiązkach oraz tych, którzy nie cieszyły się korzyściami z automatyzacji-w celu pomiaru wpływu strategicznej automatyzacji na linię frontu na pierwszej linii Sentymenty pracy agenta, procesy biznesowe i innowacje.
Badanie opiera się na obszernej ankiecie wśród 1500 respondentów w Azji/Pacyfiku, Ameryce Północnej i Europie i zostało zbudowane wokół kluczowych pytań w czterech obszarach treści:
Ustalenia przedstawione w tym eBooku podkreślają transformacyjną siłę automatyzacji zespołów obsługi klienta i ich szerszych organizacji - oraz konsekwencje niewielkiej automatyzacji lub żadnej.
To badanie zawiera również zalecenia liderom biznesu CX zarówno dotyczące zaangażowania pracowników, jak i wyników biznesowych specyficznych dla automatyzacji. Skorzystaj z tego wglądu, aby przewyższyć konkurencję i odkryj, w jaki sposób wykorzystanie strategicznej automatyzacji może mieć wzmacniający wpływ na zespoły ds. Doświadczenia klienta, zwiększyć przejrzystość procesu i zwiększyć zadowolenie klienta.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Aplikacje, Chmura, Crm, Cyfrowa transformacja, Doświadczenie pracowników, ERP, IoT, Obsługa, natychmiast, Oprogramowanie, San, Telekomunikacja, Współpraca, Zgodność


Więcej zasobów z ServiceNow

Księga wiedzy - haandlc
Gartner przewiduje, że 65% wszystkich działań w zakresie rozwoju aplikacji odbędzie się na platformach o niskim kodowaniu do 2024 r. To dlateg...

Zbliż się do zarządzania IT Enterprise Man...
Każdy CIO chciałby mieć przedsięwzięcie samoleczące. Jeszcze nas tam nie ma, ale predykcyjne aiops zbliżają nas do bliżej niż kiedykolwie...

Wszystko teraz: jak to i zespoły bezpieczeń...
W 2020 r. Bezpieczeństwo stało się o wiele trudniejsze. Cyberprzestępcy zwiększyły działalność, chętną do wykorzystania zamieszania i zy...