Zatrzymanie silosu w usługach IT i operacjach jest dobre dla firmy - i satysfakcji zespołu
Aby zapewnić niezwykłe usługi 24/7, agenci i operatorzy IT potrzebują wspólnej widoczności, aby działać szybko i współpracować. Przeczytaj ten ebook, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz ujednolicić usługi IT i operacje, aby zwiększyć wydajność o 30%, rozwiąż ją o 75% szybciej i uratuj swoją organizację średnio 4,5 mln USD rocznie. Zobaczysz, dlaczego łączenie ludzi i procesów może zwiększyć transformację i innowacje, zapewniając jednocześnie swoje zespołowi więcej satysfakcji z pracy niż kiedykolwiek.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Chmura, Doświadczenie pracowników, E-mail, ERP, Obsługa, natychmiast, Współpraca, Zarządzanie usługami


Więcej zasobów z ServiceNow

Łączenie operacji operacyjnych IT i operacj...
Nasz świat pracy wciąż się zmienia w coraz większym tempie-imiennych zagrożeń i nowych wyzwań bezpieczeństwa.
Świat IT nieustannie ...

5 kroków w celu zwiększenia wydajności pra...
Każda organizacja musi wzmocnić pozycję pracowników, jeśli chce wyższej wydajności i satysfakcji, gdziekolwiek pracują. Konieczne jest upew...

Nowy świat cyfrowych usług w miejscu pracy
Co jeśli możesz szybko zdigitalizować kluczowe procesy pracowników, aby lepiej zaangażować i zachwycić swoich pracowników, nawet gdy ich oc...