Centra kontaktowe z napędem AI w celu poprawy obsługi klienta
Wykorzystaj usługi AI języka AWS, aby poprawić doświadczenia klientów
Czas pozostawić wyzwania starszych centrów kontaktowych - długich czasów oczekiwania, błędnie skierowanych połączeń i opóźnień w rezolucji. Zamiast tego wdrażaj siłę uczenia maszynowego i daj klientom potrzebne rozwiązania.
Przeczytaj poprawę obsługi klienta, dodając sztuczną inteligencję do ebooka Contact Center, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz wykorzystać usługi AI AI do:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Amazon Web Services: AWS kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Amazon Web Services: AWS strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Chmura, Crm, ERP, Nauczanie maszynowe, Oprogramowanie, San, Składowanie, Sztuczna inteligencja, Zgodność


Więcej zasobów z Amazon Web Services: AWS

97% danych nie jest używane przez organizacj...
Dane mają możliwość przekształcenia Twojej firmy, ale tylko wtedy, gdy są zebrane i przetwarzane we właściwy sposób. Jednak w wielu organi...

Ponowne ponowne opracowanie danych
Ten ebook obejmuje korzyści płynące z tego, że stawanie się opartym na danych i trzy etapy, które cię tam dostaną. Organizacje, które są ...

Personalizacja zasilana przez uczenie maszyno...
Stwórz odpowiednie, spersonalizowane doświadczenia klientów z uczeniem maszynowym
Personalizacja treści dla konsumentów online jest kluc...