Część druga w przyszłości, która odpowiada swojej strategii bezpieczeństwa cybernetycznego
W ubiegłym roku był najgorszym rokiem dla cyberbezpieczeństwa, a phishing był największym winowajcą. Ponad jedna trzecia (36%) wszystkich naruszeń danych w 2021 r. Była, przynajmniej częściowo, z poświadczeń pracowników skradzionych przez atak phishingowy, z których 91% występuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Phishing występuje, gdy atakujący maskari jako zaufany byt, oszukując ofiarę, aby otworzył wypełniony złośliwym oprogramowaniem e-mail, wiadomość błyskawiczną lub wiadomość tekstową. Celem CyberKriminal może być uzyskanie karty kredytowej lub innych informacji finansowych, ale często wysyłane są e -maile phishingowe, aby uwieść pracowników do ujawnienia haseł i loginów, aby atakujący mógł uzyskać dostęp do sieci ich firmy.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej o obronie przed phishingiem.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Mimecast kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Mimecast strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Bezpieczeństwo e -mail, CEL, Chmura, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, Rozwiązania bezpieczeństwa, San, Sieć, Sztuczna inteligencja, Złośliwe oprogramowanie
Więcej zasobów z Mimecast
Wzmocnienie programu bezpieczeństwa za pomoc...
Stajemy w nowej cyfrowej rzeczywistości ryzyka. Pandemic przyspieszył projekty transformacji cyfrowej dla organizacji na całym świecie, a takż...
Część jedna przyszłość odpowiada swojej...
Ransomware działa amok. Termin ten odnosi się do rodzaju złośliwego oprogramowania, który szyfruje dane ofiary, uniemożliwiając organizacji ...
Jak pomóc zapobiegać coraz bardziej szalony...
Od niepamiętnych czasów marki są nieświadomymi ofiarami oszustw. Teraz, w dobie phishing, jest gorzej niż kiedykolwiek. Wyrafinowane przynęty...