Udoskonalenie cybertreatów szybko z operacjami bezpieczeństwa + AIOPS
Operacje bezpieczeństwa są często zarządzane w silosach - podatnych na błędy ludzkie, ręczne procesy i minimalną widoczność. Jak więc skutecznie chronić swoje dane, jednocześnie maksymalizując wydajność i optymalizując zasoby? Przeczytaj ten ebook, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz wypełnić lukę między działaniami IT a bezpieczeństwem, aby zapewnić bezproblemowo podłączoną podatność i zarządzanie incydentami - cofając się w mniejszej liczbie cyberbreakcji i wymagać mniej czasu na ich rozwiązanie. Zobaczysz także, dlaczego twoi rówieśnicy szukają sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby przekształcić swoje procesy bezpieczeństwa cybernetycznego.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Aplikacje, Chmura, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, Obsługa, natychmiast, Rozwiązania bezpieczeństwa, San, serwer, Sztuczna inteligencja, VPN, Współpraca, Zapora ogniowa, Zarządzanie usługami, Zgodność
Więcej zasobów z ServiceNow
Strategiczne zarządzanie portfelem: rzecz, k...
Strategiczne zarządzanie portfelem (SPM) obejmuje filozofie, możliwości i procesy - wspierane przez zintegrowane technologie. Umożliwia organiz...
Operacje bezpieczeństwa
Odpowiedź na incydenty bezpieczeństwa i luki w zabezpieczeniach jest procesem ciągłym i wiesz, że zbyt wolna reakcja na krytyczny incydent mo...
Skuteczne planowanie jest kluczem do widoczno...
Aby wyprzedzić konkurencję, musisz podejmować lepsze, szybsze decyzje, umożliwiając ciągłą widoczność w projektach w całej organizacji. ...