Przewodnik po starterach chatbota
Czy Twoje centrum kontaktowe stara się ustalić, które rozwiązanie Chatbota jest dla Ciebie odpowiednie? Ten ebook może pomóc ci przeciąć wszystkie gadania chatbota.
Uzyskaj kompleksowy przewodnik, aby dowiedzieć się, jakiego rodzaju chatbot potrzebujesz Twojego centrum kontaktowego, powszechne nieporozumienia i błędów chatbota oraz w jaki sposób chatbot pasuje do podróży klienta. Chatboty mogą oferować usługi Nonstop, 24-7, ale klienci wymagają bezproblemowych przejść między samoobsługami a pomocą agenta wspomaganego przez agenta.
Pobierz teraz, aby ujawnić wszystkie spostrzeżenia potrzebne do osiągnięcia sukcesu chatbota w swoim centrum kontaktowym!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się NICE kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NICE strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, CEL, Chmura, Crm, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, Oprogramowanie, Sztuczna inteligencja, Usługodawcy, Zgodność


Więcej zasobów z NICE

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Wewnętrzny przewodnik ContactBabel po Omnichannel bada wyzwania i możliwości oferowania większej liczby kanałów kontaktowych przy jednoczesny...

Inteligentne uwierzytelnianie i zapobieganie ...
W tym trzecim dorocznym Intelliview, Opus Research i Symnex Consulting zapewniają decydentom przedsiębiorstw konkurencyjny kontekst do oceny wybr...

Stan transformacji centrum kontaktowego w now...
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego, jak się sprawy. Pozbawiona możliwość o...