IDC Future Workforce Insights: Dlaczego automatyzacja strategiczna umożliwia pracownikom LowCode
Automatyzacja zwiększa wydajność procesu i oszczędności kosztów dla organizacji korporacyjnych. W połączeniu z narzędziami o niskim kodzie liderzy mają możliwość wzmocnienia pozycji pracowników jak nigdy dotąd.
W tym badaniu IDC przeprowadzają wywiady z pracownikami pracującymi w pracy w rozwoju aplikacji, aby odkryć, w jaki sposób mogliby skorzystać z zwiększonej automatyzacji. Badanie zostało zbudowane wokół kluczowych pytań w czterech obszarach treści:
Ustalenia przedstawione w tym eBooku podkreślają transformacyjny wpływ automatyzacji na tych pracowników i ich organizacji - oraz wpływ braku automatyzacji.
IDC zawiera również rekomendacje w tym ebookie dla liderów biznesu w zakresie automatyzacji i opracowywania aplikacji dotyczących zaangażowania pracowników i wyników biznesowych specyficznych dla automatyzacji.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Aplikacje, Chmura, Cyfrowa transformacja, Doświadczenie pracowników, ERP, IoT, Obsługa, natychmiast, Sieć, Telekomunikacja, Zgodność


Więcej zasobów z ServiceNow

Uszczęśliwianie pracowników, bardziej prod...
Nawet gdy ograniczenia pandemiczne zanikają, hybrydowe cyfrowe miejsce pracy pozostanie. Oznacza to, że przywódcy powinni przestać pytać, ile ...

Ponowne wyobrażenie sobie świadczenia usłu...
Światło na końcu tunelu pandemicznego oświetlało również pewne dalsze możliwości Tragiczne i trudne czasy, przez które przeżyliśmy, by�...

Raport trendów przywódczych: Mapa drogowa C...
Liderzy zawsze musieli wprowadzać innowacje, aby sprostać wymaganiom firmy i klientów, ale niedawno obsługa klienta została ponownie wyobrażo...