Przewodnik po optymalizacji cyfrowej usługi terenowej za pomocą Scandit Smart Data Capture w celu ponownego zaprojektowania przepływów pracy w terenie
Technicy usług terenowych są często jedynym fizycznym punktem kontaktowym ludzi po zakupie gwarancji lub usługi produktu. Szybkość i dokładność usługi, jaką zapewnia Twój zespół, ma głęboki wpływ na reputację Twojej marki. Aby zapewnić różnicującą usługę, potrzeba funkcji zarządzania usługami terenowymi (FSM):
Przeczytaj teraz, aby odkryć, w jaki sposób inteligentne przechwytywanie danych na inteligentnych urządzeniach może sprawić, że zdarzy się to w magazynie, na drodze i na miejscu.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Scandit kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Scandit strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: ERP, Oprogramowanie, Sprzęt komputerowy, Telekomunikacja, Zarządzanie usługami
Więcej zasobów z Scandit
Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowan...
E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona USD w 2020 r.) Jest około dwukrotnie w...
Przewodnik po optymalizacji cyfrowej usługi ...
Technicy usług terenowych są często jedynym fizycznym punktem kontaktowym ludzi po zakupie gwarancji lub usługi produktu. Szybkość i dokładn...
Zróżnicowanie jazdy w Digitalizacji Dostawy...
Oprócz zwiększonej ilości dostawy „Uwrażliwość Covid” doprowadziła do oczekiwania klientów. Last Mile jest integralną częścią infra...