Skip to content Skip to footer

Naucz się 5 środków na najwyższe bóle i jak się rozwijać, śledząc je

Opublikowany przez: ServiceNow

Zmiany siły roboczej i procesów odkryły poważne luki w systemach i podejścia IT, co spowodowało trzy powszechne bóle IT: pobieranie kosztów od próby dostosowania się do niedoborów, niemożności skutecznego skalowania obsługi IT i złym doświadczeniami usług. Jaki jest plan leczenia tych dolegliwości? Zacznij od połączenia usług i operacji technologicznych.
W tym eBooku zbadamy korzyści płynące z połączenia dwóch tradycyjnie odmiennych i odłączonych obszarów: zarządzanie usługami (ITSM) i zarządzanie operacjami (ITOM). Rozbijając silosy między ITSM i ITOM, możesz oderwać się od stale rosnących budżetów IT, nieefektywności personelu i rozczarowującej usługi IT, aby osiągnąć:
Odkryj pięć sposobów, w jakie możesz w pełni wykorzystać korzyści, które czerpią z połączenia ITSM i ITOM, aby praktycznie wyeliminować trzy najczęściej bóle. Pożegnaj się ze stale rosnącymi budżetami IT, nieefektywnością personelu i rozczarowującej usługi IT.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 18 stron

Więcej zasobów z ServiceNow