Finextra: Rozwiązywanie wdrożenia-katalizator w tworzeniu unikalnej relacji z klientem kompleksowego
W jaki sposób firmy finansowe docierają do „Nirvana”
Usprawnione, bezbolesne wdrażanie buduje podstawę udanych doświadczeń klientów. Jest to szczególnie prawdziwe w firmach usługowych, w których kluczowe są wygoda i konkurencyjność.
Mimo to, pomimo jego krytycznej natury, bez tarcia wdrażania jest trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Osiągnięcie idealnych środków przezwyciężanie głównych przeszkód technologicznych, infrastrukturalnych, kulturalnych, regulacyjnych i komercyjnych. W tym raporcie z badań FINEXtra i Box odkryj dzisiejszą ewolucję podróży w pokładzie i zobacz, jak przekształciły się firmy takie jak twoje.
Odkryjesz:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Box kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Box strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, CEL, Chmura, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Infrastruktura IT, San, Składowanie, Usługodawcy, Współpraca, Zgodność


Więcej zasobów z Box

Trzy kluczowe strategie sukcesu w zakresie do...
Uzyskaj klientów na banku z bezproblemową współpracą.
Nie można przecenić znaczenia bezproblemowej pracy z ludźmi w instytucji finans...

Cztery powody, dla których treść jest bezp...
Dlaczego powinieneś teraz migrować.
W nowym ebooku IDG, 4 powody, dla których treść jest bezpieczniejsza w chmurze, dowiesz się:

Pudełko na rynki bankowe i kapitałowe
Jedna bezpieczna platforma dla rynków bankowych i kapitałowych
Łatwe, bezpieczne doświadczenia klientów to nowy złoty standard usług f...