Skip to content Skip to footer

Wyzwania dotyczące danych w subskrypcjach opartych na użytkowaniu

Opublikowany przez: DigitalRoute

Najodważniejsze firmy odnotowują i dają swoim klientom ceny oparte na użytkowaniu, jakie chcą. Z tego czerpią nagrody: niższy koszt wejścia do nowych klientów i rynków, wzrost wybuchowy i wyższe wyceny. Ponadto jest to bardziej zrównoważony model dla wszystkich.
Subskrypcje oparte na konsumpcji i modele cenowe oparte na użytkowaniu są kolejnym logicznym krokiem dla przedsiębiorstw we wszystkich sektorach. Dlaczego? Z punktu widzenia konsumenta klienci chcą teraz używać, a nie posiadać - w zasadzie płacąc za elastyczne, to, czego potrzebują.
I jest to widoczne wszędzie: od tego, jak oglądamy filmy po sposób, w jaki organizacje angażują się w usługi w chmurze.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak szybko rosnąć przychody.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się DigitalRoute kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. DigitalRoute strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 5 stron

Więcej zasobów z DigitalRoute