Wyzwania dotyczące danych w subskrypcjach opartych na użytkowaniu
Najodważniejsze firmy odnotowują i dają swoim klientom ceny oparte na użytkowaniu, jakie chcą. Z tego czerpią nagrody: niższy koszt wejścia do nowych klientów i rynków, wzrost wybuchowy i wyższe wyceny. Ponadto jest to bardziej zrównoważony model dla wszystkich.
Subskrypcje oparte na konsumpcji i modele cenowe oparte na użytkowaniu są kolejnym logicznym krokiem dla przedsiębiorstw we wszystkich sektorach. Dlaczego? Z punktu widzenia konsumenta klienci chcą teraz używać, a nie posiadać - w zasadzie płacąc za elastyczne, to, czego potrzebują.
I jest to widoczne wszędzie: od tego, jak oglądamy filmy po sposób, w jaki organizacje angażują się w usługi w chmurze.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak szybko rosnąć przychody.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się DigitalRoute kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. DigitalRoute strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Chmura, Crm, ERP, Mobilność, Oprogramowanie, Saa, San, Zarządzanie danymi
Więcej zasobów z DigitalRoute
Dlaczego brudne dane mogą zatrzymać procesy...
Minęło 15 lat, odkąd matematyk Clive Humby wypowiedział te słynne słowa: „Dane są nowym olejem. Jest to cenne, ale jeśli nie są niezbęd...
Twój przewodnik po przejściu do modelu bizn...
Klienci już nie chcą posiadać - chcą korzystać. Rynek stał się gospodarką subskrypcyjną i obecnie przejawia się w modele konsumpcyjne.
Legacy Integration Systems to jedna z najwię...
Ponieważ przedsiębiorstwa dążą do transformacji cyfrowej w procesach rozliczeniowych i cytatowych do gotówkowych, często są one powstrzymyw...