AI i inne inteligentne technologie: 3 strategie przekształcania doświadczenia klienta
Inteligentne technologie zasilają świetne doświadczenia klientów i pracowników.
Sztuczną inteligencję (AI) i inne inteligentne technologie mogą być wykorzystywane do wykonywania zadań zwykle wymagających inteligencji ludzkiej, takich jak postrzeganie wizualne, rozpoznawanie mowy lub podejmowanie decyzji.
Inteligentne technologie mogą również przekształcić pracę dla swoich pracowników i pomóc w ponownym zdefiniowaniu zaangażowania klientów, przenosząc obsługę klienta na wyższy poziom.
Dowiedz się, w jaki sposób sztuczna inteligencja (AI) i inne inteligentne technologie mogą przekształcić Twoje doświadczenie klientów i pracowników, zwiększając satysfakcję, poprawę procesów usług oraz zwiększenie wydajności i skuteczności rozwiązywania problemów.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Chmura, Doświadczenie pracowników, ERP, Internet rzeczy (IoT), IoT, Nauczanie maszynowe, Obsługa, natychmiast, Oprogramowanie, San, Sieć, Składowanie, Sztuczna inteligencja, Zarządzanie usługami, Zgodność


Więcej zasobów z ServiceNow

5 sposobów ograniczenia wydatków oprogramow...
Wiele przedsiębiorstw stanęło w obliczu brutalnego 2020 roku. Na szczęście pilne ustalenia dotyczące pracy z domu w dużej mierze się udało...

Przyszłość CCW Digital Contact Center: pro...
Organizacje chcą upewnić się, że ich centra kontaktowe zapewniają pozytywne doświadczenia w celu przyciągania, zadowolenia i zatrzymywania k...

Planowanie mapy drogowej: Klucz do widocznoś...
Według Gartnera około 75% liderów biznesu będzie korzystać z narzędzi do planowania map drogowych do 2023 r. Dzięki tym narzędziom kierowni...