AI i inne inteligentne technologie: 3 strategie przekształcania doświadczenia klienta
Inteligentne technologie zasilają świetne doświadczenia klientów i pracowników.
Sztuczną inteligencję (AI) i inne inteligentne technologie mogą być wykorzystywane do wykonywania zadań zwykle wymagających inteligencji ludzkiej, takich jak postrzeganie wizualne, rozpoznawanie mowy lub podejmowanie decyzji.
Inteligentne technologie mogą również przekształcić pracę dla swoich pracowników i pomóc w ponownym zdefiniowaniu zaangażowania klientów, przenosząc obsługę klienta na wyższy poziom.
Dowiedz się, w jaki sposób sztuczna inteligencja (AI) i inne inteligentne technologie mogą przekształcić Twoje doświadczenie klientów i pracowników, zwiększając satysfakcję, poprawę procesów usług oraz zwiększenie wydajności i skuteczności rozwiązywania problemów.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Chmura, Doświadczenie pracowników, ERP, Internet rzeczy (IoT), IoT, Nauczanie maszynowe, Obsługa, natychmiast, Oprogramowanie, San, Sieć, Składowanie, Sztuczna inteligencja, Zarządzanie usługami, Zgodność
Więcej zasobów z ServiceNow
Uszczęśliwianie pracowników, bardziej prod...
Nawet gdy ograniczenia pandemiczne zanikają, hybrydowe cyfrowe miejsce pracy pozostanie. Oznacza to, że przywódcy powinni przestać pytać, ile ...
Rozpoczyna się oszałamiająca obsługa klie...
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy le...
Naucz się 5 środków na najwyższe bóle i ...
Zmiany siły roboczej i procesów odkryły poważne luki w systemach i podejścia IT, co spowodowało trzy powszechne bóle IT: pobieranie kosztów...