Prowadzenie radykalnej transformacji biznesowej
Zwiększenie wydajności, odblokowywanie nowych przychodów i zasilanie przewagi konkurencyjnej
Przez wiele lat koncentrował się prawie wyłącznie na zarządzaniu technologią - innymi słowy, utrzymując włączone światła. Oczekuje się, że jest zgodny z biznesem i stanie się równym partnerem w sukcesie biznesowym - przykreślającym produktywność, odblokowywanie nowych przychodów i zasilając przewagę konkurencyjną. Innowacje nie chodzi o powolny, przyrostowy postęp. Chodzi o tworzenie radykalnej nowej wartości biznesowej w LightSpeed. Nadal musi trzymać światła. To kwestia przetrwania. Istnieje jednak dylemat. Kiedy spędzasz większość czasu na przetrwaniu, nie ma czasu na innowacje.
Pobierz ten ebook, aby dowiedzieć się, w jaki sposób organizacje IT mogą zachować równowagę między rzeźbieniem budżetu na innowacje, jednocześnie zapewniając doskonałość operacyjną.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Aplikacje, Chmura, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Obsługa, natychmiast, San, Zarządzanie projektem, Zarządzanie usługami


Więcej zasobów z ServiceNow

Doświadczenie klienta: najlepsze praktyki ł...
Zapewnienie doskonałej doświadczenia klienta - i rozwiązania problemów, zanim klienci wiedzą, że jest problem - jest znacznie poza centrum ko...

Zmiana tempa transformacji IT
Jak Twoi klienci oczekują oddziaływania z tobą dzisiaj? Co pracownicy muszą się ze sobą połączyć i udostępniać informacje, gdziekolwiek ...

Co musisz wiedzieć o nadchodzących przepisa...
Na całym świecie proponowane są nowe przepisy ESG. Ale ESG to coś więcej niż tylko spełnienie wymagań. Ta biała księga KPMG i ServiceNow ...