2022 Przewodnik po prowadzeniu centrum kontaktowego agenta
Znalezienie i zachowanie wielkiego talentu nigdy nie było łatwe. Ale teraz? Skuteczne personel i angażowanie pracowników w Twoim centrum kontaktowym może poczuć, że masz niemożliwą misję.
W tym ebooku nauczysz się:
Przeczytaj porady, sztuczki i spostrzeżenia, które umożliwią zwiększenie wydajności zespołu, podniesienie ich satysfakcji i ostatecznie zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientów na skalę i na dużą skalę.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się RingCentral kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. RingCentral strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, CEL, Chmura, Crm, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, San, Sztuczna inteligencja, Współpraca


Więcej zasobów z RingCentral

Zapewnienie zgodnej komunikacji w usługach f...
Pandemia przekształciła działalność na niezliczony sposób, nie tak bardzo, jak komunikują się ludzie. W ciągu kilku miesięcy pracownicy i...

Ujednolicona komunikacja jako usługa
Ponieważ firmy coraz częściej przyjmują strategię w chmurze, wielu migruje najczęściej używane aplikacje biznesowe-w tym produktywność bi...

Zespoły i telefonii Microsoft
Wykorzystanie usług połączeń od dostawcy UCAAS, zintegrowanego z zespołami Microsoft, zapewnia organizacjom najlepszą okazję do zminimalizow...