Zwinność z aplikacjami
Obecnie firmy coraz częściej polegają na partnerstwie między ludźmi a technologią, aby zapewnić zwinną reakcję na warunki rynkowe w czasie rzeczywistym. Rezultatem jest rewolucja przepływu pracy - najwyraźniejsza manifestacja cyfrowej transformacji. Ale technologia to tylko jeden element równania. Potężną częścią zwinnej firmy są jej lud i kultura. Wielka kultura potrzebuje wielkiej empatii, która zaczyna się od słuchania i odczuwania bólu lub możliwości w czyimś świecie. To, co może zrobić nasza technologia, jest prawie nieograniczone. Pytanie brzmi: dokąd musimy się udać? Gdy twoi ludzie i klienci poprowadzą Cię w kierunku następnego celu, musisz być w stanie wykonać. Przedsiębiorstwa muszą szybko poruszać się, być zaradnym i przyjmować zdolność adaptacyjną. Gdy będziesz w stanie osiągnąć szybkie, pełne wdzięku innowacje, będziesz wystarczająco zwinny, aby poruszać się w dowolnym kierunku.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Aplikacje, Cyfrowa transformacja, ERP, Itm, Obsługa, natychmiast, Oprogramowanie, Oprogramowanie firmowe, Współpraca, Zarządzanie usługami


Więcej zasobów z ServiceNow

5 Etapy dojrzałości automatyzacji bezpiecze...
Automatyzacja bezpieczeństwa ma moc, aby umożliwić transformację przedsiębiorstwa poprzez poprawę wydajności operacyjnej, skracanie czasu re...

Rozpoczyna się oszałamiająca obsługa klie...
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy le...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow ...
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe z innymi częściami organizacji w celu po...