Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online nagle przyjęli go podczas pandemii, a wielu nie planuje powrotu do swoich starych zachowań. Dzisiaj trzydzieści siedem procent robi zakupy online na produkty, które wcześniej kupili w sklepach.
Przeczytaj teraz, aby odkryć, jak zoptymalizować doświadczenie klienta i agenta z konwersacyjną sztuczną inteligencją i automatyzacją.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Uniphore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Uniphore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Crm, ERP, Nauczanie maszynowe, Sztuczna inteligencja, Zgodność


Więcej zasobów z Uniphore

Konwersacyjna sztuczna inteligencja i automat...
Podczas pandemii jednym z najtrudniejszych obszarów działalności było centrum kontaktowe. Począwszy od nagłego, hurtowego przejścia z cegie...

Cztery strategie korzystania z konwersacji sz...
Kiedy pandemia zakłóciła każdy aspekt biznesu i życia, telekomunikacja stała się prawie tak samo ważna jak energia elektryczna dla wielu ko...

Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online nagle przyjęli go podczas pandemii, a w...