Przekształć obsługę obsługi klienta dzięki nowoczesnej tożsamości klienta i zarządzania dostępem (CIAM)
Każda dziś firma staje się firmą technologiczną, ponieważ cyfrowo przekształca swoje doświadczenia klientów. Dzięki eksplozji urządzeń, szybko rozwijającym wymagania klientów i wyższe oczekiwania klientów w zakresie bezpieczeństwa i prywatności, firmy, które chcą odnieść sukces, muszą znaleźć sposoby na zapewnienie, że ich klienci mogą zaangażować się w swoje aplikacje lub usługi w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia, w bezpiecznym i bezpieczny sposób.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Okta kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Okta strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z Okta

Srebrne podszewki z 2020 r. Na przyszłość ...
Metaforyczne chmury burzowe, które przyniosło 2020 r., Niewątpliwie zawierają krytyczne srebrne podszewki. Wpłyną one na sposób, w jaki wszy...

Tożsamość jest podstawą dostarczania bezb...
Za każdym razem, gdy kupujemy online, musimy się zalogować, ale to doświadczenie może się znacznie różnić między markami. Gładkie wraże...

Build vs. Kup: Roll Your Own Auth vs. Osadza ...
Każdy zespół budujący nową aplikację internetową lub mobilną stoi w obliczu wyboru: zbuduj całą aplikację wewnętrzną lub selektywnie u...