Wielka optymalizacja: pierwszy przewodnik po hiperautacji
Istnieje potrzeba, aby złożone, ad hoc procesy były bardziej dostępne, bardziej wydajne i wykonywane z większą inteligencją.
Aby automatyzacja może naprawdę spełnić swój cel, ważne jest, abyśmy postawili ludzi na pierwszym miejscu w dzisiejszych cyfrowej transformacji. Ponadto doświadczamy nowej granicy technologii, która jest gotowa pomóc ludziom osiągnąć o wiele więcej.
Przeczytaj ten pierwszy przewodnik po hiperautomacji, aby dowiedzieć się, jak możesz pomóc swoim ludziom:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z ServiceNow

Bez wysiłku obsługa klienta: jak dostarczy...
Świetne doświadczenie klienta polega na tym, że daje klientom więcej tego, czego chcą i potrzebują szybciej. Chodzi o robienie życia i pracy...

Dlaczego zarządzanie ryzykiem technologii, c...
W przypadku wielu organizacji technologią cybernetyczną i ryzyka prywatności są zarządzane w ramach ryzyka technologii informatycznych (IT). D...

Top 3 Boli nowej rzeczywistości i jak je roz...
Dla osób rozważających lepsze rozwiązanie ITSM istnieją potężne powody, aby myśleć poza tym pojedynczym rozwiązaniem. Zobacz, w jaki spos...