Księga wiedzy: doświadczenie pracowników
Utrzymanie zaangażowania, produktywności i połączeń pracowników nigdy nie było ważniejsze - lub trudniejsze. Ale kiedy firmy dobrze to rozumieją, o wiele łatwiej jest znaleźć i zachować talent. Dlatego większość liderów HR tworzy świetne doświadczenia pracowników najwyższym priorytetem.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, w jaki sposób organizacje takie jak Expedia, Ikea i Kimberly-Clark priorytetowo traktują swoich ludzi i miejsca, jak powiedziano na wiedzy 2022, w tym:
Aby pozostać konkurencyjnym, organizacje muszą przemyśleć swoje strategie rekrutacji, zaangażowania i retencji. Ponowne wyobrażenie sobie całkowitego doświadczenia pracowników to świetny sposób na rozpoczęcie.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Więcej zasobów z ServiceNow
Dlaczego ServiceNow ma kluczowe znaczenie dla...
Niszczenie bariery nigdy nie było ważniejsze dla zwinności biznesowej. Ten artykuł bada, dlaczego zjednoczony widok w czasie rzeczywistym w ca...
Transformacja 2022: Rozszerzenie cyfrowej map...
Aby rozwijać się w tym morzu zmian, musisz zasilać ciągłą transformację w swoim przedsiębiorstwie. Ale gdzie powinieneś skupić swoją inw...
Stwórz kluczowe zaufanie
Naucz się nieoczekiwanej mocy łączenia operacji w całym przedsiębiorstwie, aby przejąć zalety i złagodzić wadę.