Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta
Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie klientów i,,,
W związku z tym przychody i zyski.
Zrobiłem dobrze, może to być punkt różnicy firmy,
Zapewnienie przewagi konkurencyjnej.
Przeczytaj teraz, aby odkryć, dlaczego technologia nie rozwiązała złożoności obsługi klienta - i jak zamknąć lukę w 2022 roku.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Analityka danych, Cyfrowa transformacja, E-mail, Obsługa, natychmiast, Współpraca, Zarządzanie usługami, Zgodność


Więcej zasobów z ServiceNow

Zaoszczędziliśmy czas, pieniądze i zasoby
Przyjdź i zobacz, jak zmodernizowaliśmy naszą instancję produkcji ServiceNow do Paryża w 28 godzin i dowiedz się, jak Motorola zaoszczędził...

Raport trendów przywódczych: doskonałość...
Był czas, kiedy rola organizacji IT była jasna i dobrze zdefiniowana.
Wyłącz stacje robocze, dbaj o sieć i być może mają tendencję d...

ITSM Pro: Beyond Of-on-thebox
Dostarczaj doświadczenie pracowników z zasilaniem sztucznej inteligencji w każdym systemie z silnikiem automatycznym.
Organizacje IT mają...