Zmiana tempa transformacji IT
Jak Twoi klienci oczekują oddziaływania z tobą dzisiaj? Co pracownicy muszą się ze sobą połączyć i udostępniać informacje, gdziekolwiek się znajdują. Czy mogą wykonywać swoje zadania szybko i wydajnie, odpowiednio wspierane przez wspólne usługi lub funkcje takie jak to i HR?
Maksymalizuj wartość produktów, które posiadasz, korzystając z platformy ServiceNow, aby połączyć wszystko w sposób, który jest bardziej wydajny i znaczący i pozytywnie wpływa na istotne barometry biznesowe, takie jak wyniki satysfakcji pracowników i klientów.
ComputaCenter jest w wyjątkowej pozycji, aby pomóc Ci wykorzystać siłę technologii na dużą skalę - wykorzystując naszą wiedzę, aby zmaksymalizować inwestycje w ServiceNow, jak i dostarczyć najlepsze rozwiązania IT dla Twojej firmy.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Analityka danych, Analityka predykcyjna, Analityka wizualna, Bazy danych, Big Data, Centra danych, Centrum danych, Chmura, Chmura obliczeniowa, Cyfrowa transformacja, Jabłko, SDDC, serwer, Składowanie, Sztuczna inteligencja, VPN, Wirtualizacja, Zapora ogniowa, Zarządzanie infrastrukturą


Więcej zasobów z ServiceNow

5 sposobów na zmniejszenie ryzyka przy ciąg...
Wzrost naruszeń w ciągu ostatnich kilku lat wyjaśnił, że wiele organizacji jest przytłoczonych i stara się zarządzać ryzykiem. Ręczne oce...

Sztuczna inteligencja. Ludzkie doświadczenie...
Dowiedz się, w jaki sposób sztuczna inteligencja (AI) i inne inteligentne technologie mogą przekształcić Twoje doświadczenie klientów i prac...

Jak nowoczesne doświadczenia cyfrowe umożli...
CIO są na haku, aby przyspieszyć procesy biznesowe i przepływy pracy, które prowadzą do poprawy doświadczeń klientów i pracowników, a tak...