Ujednolicona komunikacja jako usługa
Ponieważ firmy coraz częściej przyjmują strategię w chmurze, wielu migruje najczęściej używane aplikacje biznesowe-w tym produktywność biur, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), obsługę klienta i wiele innych-do chmury publicznej. W dzisiejszym odległym miejscu pracy, w którym praca z domu (WFH) i praca z dowolnego miejsca (WFA) stały się nową normą, ta strategia w chmurze jest wzmacniaczem dla pracowników biurowych, pracowników zdalnych, pracowników IT i innych, którzy muszą to zrobić Pozostań w kontakcie ze sobą, a także klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami, niezależnie od ich lokalizacji lub urządzeń.
W tej książce dowiadujesz się, w jaki sposób zunifikowana komunikacja jako usługa (UCAAS) może zwiększyć wydajność pracowników i poprawić zadowolenie klientów, umożliwiając jednolitą komunikację dla zdalnej siły roboczej. Łączy wiadomości zespołowe, spotkania wideo i telefon, a także wiadomości tekstowe i faks, w jednym rozwiązaniu opartym na chmurze. UCAA mogą być również ściśle zintegrowane z narzędziami wydajności, z których firmy korzystają codziennie, takie jak e -mail, trwałe czat, udostępnianie plików/pulpitu, przechowywanie dokumentów i wiele innych.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się RingCentral kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. RingCentral strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Bezpieczeństwo sieci, CEL, Centra danych, Centrum danych, Chmura, Chmura hybrydowa, Chmura obliczeniowa, Crm, Devops, E-mail, ERP, Infrastruktura IT, Łączność, Mobilna siła robocza, Mobilność, Odzyskiwanie po awarii, Oprogramowanie, Planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), Saa, San, serwer, Sieć, Składowanie, Sprzęt komputerowy, Sztuczna inteligencja, Telekomunikacja, Urządzenia mobilne, Usługodawcy, VoIP, Wi-Fi, Współpraca, Zapora ogniowa, Zarządzanie infrastrukturą, Zgodność
Więcej zasobów z RingCentral
Ujednolicona komunikacja jako usługa
Ponieważ firmy coraz częściej przyjmują strategię w chmurze, wielu migruje najczęściej używane aplikacje biznesowe-w tym produktywność bi...
10 sposobów głosu zakłóci miejsce pracy w...
Sposób, w jaki firmy dostosowane do Covid-19 był niczym niezwykłym. Całe firmy przeniosły się z biur fizycznych na cyfrowe miejsca pracy z dn...
Praca hybrydowa: Dlaczego nadszedł czas, aby...
Przez lata przejście na usługi komunikacyjne oparte na chmurze było stopniowe, a niektóre organizacje pełne siły, a inne ostrożnie zanurzał...