2020 Custome Experience (CX) Transformation Benchmark
Podczas pandemii konsumenci zwracają się do obsługi klienta bardziej niż kiedykolwiek, dlatego stał się niezbędnym kluczem do zwiększenia rozwoju firmy. W miarę ewolucji technologii obsługi klienta za pośrednictwem sztucznej inteligencji i mediów społecznościowych firmy muszą obracać się, aby spełnić oczekiwania konsumentów i stworzyć bezproblemowe wrażenia we wszystkich kanałach.
Benchmark Transformation Transformation Custome Custome Client Experience Doświadczenie (CX) jest wystawiany w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Australii z dwoma ankietami, jednym wśród konsumentów i jednym wśród decydentów z centrum kontaktowego.
Ten raport obejmuje:
Pobierz teraz, aby przeczytać ustalenia!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się NICE kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NICE strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: CEL, Chmura, E-mail, Jabłko, Sztuczna inteligencja


Więcej zasobów z NICE

Inteligentne uwierzytelnianie i zapobieganie ...
W tym trzecim dorocznym Intelliview, Opus Research i Symnex Consulting zapewniają decydentom przedsiębiorstw konkurencyjny kontekst do oceny wybr...

Stan transformacji centrum kontaktowego w now...
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego, jak się sprawy. Pozbawiona możliwość o...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Wewnętrzny przewodnik ContactBabel po Omnichannel bada wyzwania i możliwości oferowania większej liczby kanałów kontaktowych przy jednoczesny...