Strategia danych CX: ostateczne ramy dla lepszego wrażenia klienta
Lojalność klientów może być ulotna. Według PwC 32% klientów przestało interakcja z marką, którą kochają po jednym złym incydencie.
Organizacje muszą umieścić klientów w centrum swojej działalności i podkreślać znaczenie spotykania się z coraz większymi oczekiwaniami klientów.
Przeczytaj ten ebook, aby dowiedzieć się, jak obsługiwać dane klientów i jak możesz je zarządzać jako zasobem strategicznym.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Informatica kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Informatica strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, CEL, Chmura, Crm, ERP, Oprogramowanie, Składowanie, Zarządzanie danymi, Zarządzanie doświadczeniem, Zgodność


Więcej zasobów z Informatica

Modernizuj analityki i aplikacje w chmurze, a...
Dla współczesnych głównych oficerów cyfrowych w organizacjach dzisiejszych działalność cyfrowa nie jest już aspiracją - jest to konieczne...

Szybsza, prostsza, bardziej opłacalna integr...
Zdolność Twojej organizacji do rozwoju i transformacji zależy od łączenia danych w całym przedsiębiorstwie w celu wygenerowania informacji. ...

4 klucze do strategicznego zarządzania danym...
Organizacje wdrażają strategię Master Data Management (MDM) w celu uzyskania jednego, zaufanego źródła wiarygodnych informacji w celu zapewni...