Książka pracy klientów
Największą historią biznesową ostatniego roku był wpływ Covid-19 na sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. To pokazało, że zmiana może nastąpić w jednej chwili i bez ostrzeżenia. Dlatego bardzo ważne jest, aby móc dostosować się i podnieść wyzwanie.
W tej książce zobaczysz historie organizacji, które napotkały złożone wyzwania z przepływami pracy. Podczas gdy problemy są różne, wszyscy pchali się do przodu i objęli prowadzenie w swojej własnej cyfrowej transformacji, a przy pomocy ServiceNow odblokowali imponujące wyniki.
Odkryj, w jaki sposób te organizacje napędzają lojalność klientów dzięki połączonym cyfrowym przepływom pracy. Te szybkie odczytania ich prezentacji z wiedzy 2020 oferują wgląd w innowacyjne podejścia do jednolitego zaangażowania klientów, usług terenowych i operacji usługowych.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, CEL, Chmura, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, IoT, Itm, Mobilność, Obsługa, natychmiast, San, Sieć, Składowanie, Telekomunikacja, Współpraca, Zarządzanie usługami
Więcej zasobów z ServiceNow
3 kroki do zmniejszenia kosztów oprogramowan...
Twoje zespoły technologiczne są pod większą presją niż kiedykolwiek, aby szybko przekształcić biznes. Ale w jaki sposób napędzasz zrówno...
Strategiczne zarządzanie portfelem: rzecz, k...
Strategiczne zarządzanie portfelem (SPM) obejmuje filozofie, możliwości i procesy - wspierane przez zintegrowane technologie. Umożliwia organiz...
Raport trendów przywódczych: Mapa drogowa C...
Liderzy zawsze musieli wprowadzać innowacje, aby sprostać wymaganiom firmy i klientów, ale niedawno obsługa klienta została ponownie wyobrażo...