Najlepsze praktyki stosowania sztucznej inteligencji w centrum kontaktowym: 7 kroków w celu maksymalizacji korzyści AI
Gotowy, aby przekształcić centrum kontaktowe z zmieniającą sztuczną sztuczną inteligencją? Eksperci z Aberdeen są tutaj, aby pomóc.
Skorzystaj z wskazówek i najlepszych praktyk w tym eBooku, aby zwiększyć CSAT, szybciej rozwiązywania osiągnięć i poprawić zaangażowanie pracowników w swoim centrum kontaktowym - wszystko dzięki sztucznej inteligencji.
W eBooku nauczysz się:
Pobierz teraz, aby zbadać, w jaki sposób AI może przekształcić Twoje centrum telefoniczne!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się NICE kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. NICE strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Analityka predykcyjna, Aplikacje, CEL, Crm, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, Oprogramowanie, Sztuczna inteligencja, Zgodność


Więcej zasobów z NICE

Wewnętrzny przewodnik po zaangażowaniu i wz...
Twoi agenci nie będą prosić o bardziej zautomatyzowane narzędzia, wzmocniony i spersonalizowany coaching oraz poczucie celu - ponieważ już oc...

Wewnętrzny przewodnik po sztucznej inteligen...
„Wewnętrzny przewodnik po AI, chatbots i uczenie maszynowe” jest częścią serii raportów analityków badających kluczowe rozwiązania kont...

Przewodnik po starterach chatbota
Czy Twoje centrum kontaktowe stara się ustalić, które rozwiązanie Chatbota jest dla Ciebie odpowiednie? Ten ebook może pomóc ci przeciąć ws...