Doświadczenie klienta: najlepsze praktyki łączenia zasobów obsługi klienta
Zapewnienie doskonałej doświadczenia klienta - i rozwiązania problemów, zanim klienci wiedzą, że jest problem - jest znacznie poza centrum kontaktowym. Cała organizacja musi być zaangażowana. Przeczytaj ten ebook, aby odkryć pięć najlepszych praktyk budowania bardziej odpornych i połączonych operacji serwisowych. Od zmniejszenia obciążeń z automatyzacją, po szybsze identyfikację problemów, po wyeliminowanie silosów informacyjnych, nauczysz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zapewnić bezproblemową, między organizacyjną usługą.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z ServiceNow

5 sposobów na zmniejszenie ryzyka przy ciąg...
Wzrost naruszeń w ciągu ostatnich kilku lat wyjaśnił, że wiele organizacji jest przytłoczonych i stara się zarządzać ryzykiem. Ręczne oce...

4 kroki, aby włączyć hybrydowe miejsce pra...
Każda organizacja musi bezpiecznie zbierać ludzi i miejsca. Konieczne jest zwiększenie wydajności pracowników w epoce pracy hybrydowej. Przeds...

Strategiczne zarządzanie portfelem: rzecz, k...
Strategiczne zarządzanie portfelem (SPM) obejmuje filozofie, możliwości i procesy - wspierane przez zintegrowane technologie. Umożliwia organiz...