Doświadczenie klienta: najlepsze praktyki łączenia zasobów obsługi klienta
Zapewnienie doskonałej doświadczenia klienta - i rozwiązania problemów, zanim klienci wiedzą, że jest problem - jest znacznie poza centrum kontaktowym. Cała organizacja musi być zaangażowana. Przeczytaj ten ebook, aby odkryć pięć najlepszych praktyk budowania bardziej odpornych i połączonych operacji serwisowych. Od zmniejszenia obciążeń z automatyzacją, po szybsze identyfikację problemów, po wyeliminowanie silosów informacyjnych, nauczysz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zapewnić bezproblemową, między organizacyjną usługą.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Więcej zasobów z ServiceNow
IDC Future Workforce Insights: Dlaczego autom...
Automatyzacja zwiększa wydajność procesu i oszczędności kosztów dla organizacji korporacyjnych. W połączeniu z narzędziami o niskim kodzie...
5 kroków w celu zwiększenia wydajności pra...
Każda organizacja musi wzmocnić pozycję pracowników, jeśli chce wyższej wydajności i satysfakcji, gdziekolwiek pracują. Konieczne jest upew...
Raport trendów przywódczych: Global App Dev...
Cyfrowe liderzy muszą dotrzymać kroku, ponieważ nowe technologie są przyjmowane w całym przedsiębiorstwie, ale dziś większość programist...