Uzasadnienie zarządzania sprawami
Minęły prawie dwie dekady, odkąd sektor publiczny po raz pierwszy spojrzał na duszę obsługi klienta i zapytał: czy nadszedł czas, aby się odkryć? Chociaż wydaje się, że zainteresowanie spadło w międzyczasie, od 2009 r. Sektor publiczny wielokrotnie publicznie zaangażował się w podejmowanie gigantycznych kroków w kierunku większej wydajności (patrz pasek boczny na stronie 3). Oczywiste pytanie brzmi: co się zmieniło? Pomiędzy ciągle rozwijającym się cyfrowym wszechświatem a stale opóźniającą się gospodarką odpowiedź powinna być oczywista: prawie wszystko.
Ze względu na wzrost oczekiwań i zatapianie budżetów związek między procesem a usługą nigdy nie był bardziej ważny. W tej białej księdze przygląda się zarządzaniu przypadkami, zintegrowanej infrastrukturze IT, która tworzy to połączenie, wprowadzając reaktywność i elastyczność w każdym procesie. Prośby obywateli, wydarzenia, wdrażania, zapasy, nazywasz je i zarządzanie sprawami mogą ją skupić i pomóc w osiągnięciu pożądanego rezultatu.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Catapult Systems kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Catapult Systems strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Infrastruktura IT, Składowanie, Współpraca, Zarządzanie dokumentami, Zgodność
Więcej zasobów z Catapult Systems
Uzasadnienie zarządzania sprawami
Minęły prawie dwie dekady, odkąd sektor publiczny po raz pierwszy spojrzał na duszę obsługi klienta i zapytał: czy nadszedł czas, aby się ...
CRM ewoluował, wprowadzając erę inteligent...
Cyfrowa transformacja, kluczowy cel organizacji odnoszących sukcesy, okazuje się niezbędnym biznesem, ponieważ organizacje nie udało się poru...
Nawigacja po chmurze: Kluczowe czynniki dla d...
Chmura jest tutaj nie tylko po to, aby zostać, ale jej wpływ rośnie. W miarę rozwoju rozwiązań i możliwości w chmurze nie pozostaje żadna ...