Całkowity wpływ ekonomiczny ™ ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe z innymi częściami organizacji w celu poprawy wydajności operacyjnej i zwiększenia ogólnej satysfakcji klientów. Bardziej ściślejne integracja z obsługą klienta, a także inne działy zorientowane na IT umożliwiają firmom proaktywnie przemieszczać potencjalne problemy i rozwiązywać przypadki w czasie w bardziej wydajny sposób niż kiedykolwiek.
To badanie Forrester Total Economic Impact ™ (TEI) opiera się na wywiadach z klientami zarządzania usługami ServiceNow.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Chmura, Crm, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Itm, Nauczanie maszynowe, Obsługa, natychmiast, Oprogramowanie, Planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), San, Sieć, Zarządzanie usługami, Zgodność
Więcej zasobów z ServiceNow
Książka pracy klientów
Największą historią biznesową ostatniego roku był wpływ Covid-19 na sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. To pokazało, że zmiana może nast...
Tutaj rozwijamy się. Praktyczny przewodnik p...
Pracownicy chcą nawiązać kontakt z firmą, w której pracują, ale to połączenie nie jest już budowane wyłącznie na korzyść lub świadcze...
Raport trendów przywódczych: Mapa drogowa C...
Liderzy zawsze musieli wprowadzać innowacje, aby sprostać wymaganiom firmy i klientów, ale niedawno obsługa klienta została ponownie wyobrażo...