Klient 360 na manekiny
Czy wiesz, że codziennie wysyłane jest około 300 miliardów e -maili i że około połowa całego ruchu e -mail jest uważana za spam? Wysyłanie informacji klientów, których nie chcą lub nie mogą używać, nie jest sposobem na budowanie sensownego związku. Klienci nie marnują czasu z firmami, które ich nie znają ani jakie produkty mają, ani że nie rozumieją ich preferencji.
Budowanie znaczących relacji z klientami wymaga serii świetnych doświadczeń klientów, zarówno online, jak i offline, ale nie jest łatwo tworzyć świetne wrażenia klientów. Marketerzy potrzebują danych, aby w pełni zrozumieć swoich klientów, ale często nie mają dostępu do odpowiednich danych.
Przeczytaj teraz, aby odkryć koncepcje, które marketerzy muszą wiedzieć, aby zarządzać danymi i wykorzystywać dane jako strategiczny zasób.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Informatica kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Informatica strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Analityka danych, Analityka predykcyjna, Aplikacje, Aplikacje korporacyjne, Aplikacje w chmurze, Big Data, CEL, Chmura, Chmura hybrydowa, Crm, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Internet rzeczy (IoT), IoT, Nauczanie maszynowe, Oprogramowanie, Planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), Sieć, Składowanie, spam, Sztuczna inteligencja, Zarządzanie danymi, Zgodność


Więcej zasobów z Informatica

Klient 360 na manekiny
Czy wiesz, że codziennie wysyłane jest około 300 miliardów e -maili i że około połowa całego ruchu e -mail jest uważana za spam? Wysyłani...

Wykorzystaj najlepiej z chmury danych z płat...
Dziś transformacja cyfrowa umieściła dane - i analizy - w centrum każdej strategii biznesowej.
Ale dane są często problemem, a także r...

Uwolnij moc danych dostawców
Dziś większość dużych firm ma mglisty, rozłączny obraz swoich dostawców. Dlaczego? Ponieważ ich informacje o dostawcach są rozproszone pr...