Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby zapewnić wysokiej jakości, konsekwentne doświadczenie klienta, który jest kamieniem węgielnym sukcesu biznesowego w XXI wieku.
Muszą być w stanie dostarczyć odpowiednią, ukierunkowaną komunikację marketingową w każdym punkcie podróży klienta, przez każdy kanał, którego klient może wybrać, na dużą skalę i coraz częściej w czasie rzeczywistym. Rezultatem była eksplozja technologii marketingowej i reklamowej, ale kluczem do jego skuteczności pozostają dane, które ją napędzają. Właśnie dlatego narzędzia do zarządzania danymi stały się tak kluczową częścią zestawu narzędzi marketera.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Chmura, Crm, Cyfrowa transformacja, E-mail, ERP, Nauczanie maszynowe, Oprogramowanie, San, Sieć, Składowanie, Sztuczna inteligencja, Zarządzanie danymi, Zgodność


Więcej zasobów z Adobe

2021 Trendy cyfrowe media, rozrywka i przemys...
Raport Digital Trends 2021 wygląda zarówno na przeszłość, jak i przyszłość, przedstawiając dwie równie cenne perspektywy: to, co zmienił...

Signatury elektroniczne dla globalnych firm
Ten ebook obejmuje korzyści i wyzwania związane z podpisami elektronicznymi i cyfrowymi, względy zgodności oraz sposób, w jaki firmy mogą ł...

2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubez...
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi ratowniczej, pomagając klientom zarządzać...