Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby do obsługi kanałów cyfrowych nowej generacji w centrum kontaktów.
Ten ebook zawiera dane i tło, a także wskazówki i wskazówki dotyczące tego, jak możesz przygotować swoje centrum kontaktowe, aby zapewnić najlepsze w swojej klasie cyfrowe doświadczenia, których konsumenci oczekiwali.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się RingCentral kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. RingCentral strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Chmura, Crm, E-mail, Jabłko, Sztuczna inteligencja, Współpraca


Więcej zasobów z RingCentral

10 sposobów głosu zakłóci miejsce pracy w...
Sposób, w jaki firmy dostosowane do Covid-19 był niczym niezwykłym. Całe firmy przeniosły się z biur fizycznych na cyfrowe miejsca pracy z dn...

Komunikacja kompozytowa
Cyfrowa transformacja była świadkiem bezprecedensowego przyspieszenia od rozpoczęcia pandemii. Wszystkie firmy-niezależne od wielkości firmy, ...

Pracena prognostyka
Podczas gdy komunikacja wideo stała się niezwykle popularna dla zespołów w latach 2020/1, szukając połączenia twarzą w twarz, rozmowy głos...