Jak strategiczna automatyzacja napędza kluczowe wzmocnienie pozycji pracowników
Ponieważ niedobory talentów mają wpływ na 90% organizacji na całym świecie do 2025 r., Automatyzacja to nie tylko wygrana dla wydajności i wydajności - pomaga również przyciągnąć i zachować kluczowe talenty. Uzyskaj strategiczne spostrzeżenia z IDC w tym ebooku. Zobaczysz, dlaczego automatyzacja jest ogromną szansą na wzmocnienie pozycji pracowników, umożliwiając im samoobsługę, skupienie się na bardziej innowacyjnej pracy i prosperowanie w ich codziennym.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Aplikacje, Chmura, Doświadczenie pracowników, Elastyczne godziny pracy, ERP, NALOT, Nauczanie maszynowe, Obsługa, natychmiast, Urządzenia mobilne, Współpraca, Zarządzanie usługami


Więcej zasobów z ServiceNow

5 kroków w celu wykorzystania siły organiza...
Doświadczenia są czymś więcej niż tylko punktami kontaktowymi - jak klienci osiągają pożądane wyniki.
Przeczytaj ten przewodnik dla ...

2022 Raport trendów: Jakie liderzy technolog...
Liderzy technologii dostosowali się do ewoluujących imperatywów, takich jak migracje w chmurze i hybrydowe wsparcie pracy. Ale przedsiębiorstwa...

Przyszłość CCW Digital Contact Center: pro...
Organizacje chcą upewnić się, że ich centra kontaktowe zapewniają pozytywne doświadczenia w celu przyciągania, zadowolenia i zatrzymywania k...