Nauczanie maszynowe
Centra kontaktowe z napędem AI w celu poprawy obsługi klienta
Wykorzystaj usługi AI języka AWS, aby poprawić doświadczenia klientów Czas pozostawić wyzwania...
Przyszłość CCW Digital Contact Center: prognoza
Organizacje chcą upewnić się, że ich centra kontaktowe zapewniają pozytywne doświadczenia w celu...
Przypadki użycia oceny kompromisowej
Wraz ze wzrostem cyberataków zarówno pod względem ilości, jak i wyrafinowania, w jaki sposób organizacja...
Firmy, które wykonują duże ruchy, widzą wielkie możliwości
Powstały nowe możliwości dla liderów finansów - ale tylko wtedy, gdy chcesz wykonać duże ruchy...
Dzień roboczy dla branży detalicznej
Tworząc bez tarcia podstawy finansów, HR, planowania i analizy, Workday może pomóc detalistom w podejmowaniu...
Klient 360 na manekiny
Czy wiesz, że codziennie wysyłane jest około 300 miliardów e -maili i że około połowa całego...
Obietnica XDR dla skutecznego wykrywania zagrożenia i reakcji
W październiku 2020 r. Grupa strategii korporacyjnej (ESG) zakończyła badanie 388 specjalistów cyberbezpieczeństwa...
Jak dojrzała jest Twoja strategia treści?
Marki, które oferują wyjątkowe wrażenia cyfrowe, przyciągają i zatrzymują więcej klientów. Ale...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.