Analityka predykcyjna

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne mogą zasilać CX
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł...

Przewodnik Siem nabywca na 2020
W 2020 r. Rozwiązania zarządzania zdarzeniami bezpieczeństwa (SIEM) będą znacznie więcej niż platformą...

Modernizuj swoje doświadczenie BI - Qlik Sense® i Qlikview®
Ten arkusz danych zawiera krótki przegląd programu modernizacji Analytics, który oferuje niskie, opłacalne...

Rozpoczyna się tutaj: uprzywilejowane zarządzanie dostępem
Zagrożenie incydentem bezpieczeństwa lub krytycznym błędem jest bardzo realne i na tym jest to coś,...

Wewnętrzny przewodnik po zaangażowaniu i wzmocnieniu agentów
Twoi agenci nie będą prosić o bardziej zautomatyzowane narzędzia, wzmocniony i spersonalizowany coaching...

Zrównoważony według projektowania
Producenci muszą działać na temat zrównoważonego rozwoju, a najlepszy czas! Przeczytaj teraz, aby...

Zrozumienie analizy dziennika na skalę
Zwycięzca dziennik maszyny był z nami przez wiele generacji technologii. Dane, które składają się...

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...

Klient 360 na manekiny
Czy wiesz, że codziennie wysyłane jest około 300 miliardów e -maili i że około połowa całego...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.