Obsługa, natychmiast

Utwardzaj powierzchnię ataku przepływami pracy i automatyzacją
Zdalne prace i przyspieszenie transformacji cyfrowej podczas pandemii Covid-19 popchnęły więcej firm...

Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...

Project Portfolio Management 101
Czy Twoja organizacja przyjmuje nowe technologie, procesy lub usługi, aby lepiej konkurować na rynku...

Automatyzacja operacji serwisowych
Ponieważ prędkość jest niezbędna do tworzenia i przyjmowania możliwości, możesz iść naprzód,...

Księga wiedzy: doświadczenie pracowników
Utrzymanie zaangażowania, produktywności i połączeń pracowników nigdy nie było ważniejsze - lub...

Potencjał ludzki: odblokowany
Znajdź rozwiązania problemów, które mają dla ciebie znaczenie, chro. Zarządzanie ryzykiem, zwiększeniem...

Dlaczego ServiceNow ma kluczowe znaczenie dla sukcesu DevOps
Niszczenie bariery nigdy nie było ważniejsze dla zwinności biznesowej. Ten artykuł bada, dlaczego...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.