Badanie IDC: Dlaczego automatyzacja strategiczna umożliwia IT zespoły i działalność do rozwoju
Wszyscy znamy podstawowe zalety automatyzacji: tworzenie wydajności i oszczędzanie pieniędzy. Ale tak często omawiane jest to, w jaki sposób automatyzacja upoważnia pracowników do wykonywania najlepszej pracy, co z kolei daje wiele innych wielkich wyników dla przedsiębiorstw.
To badanie IDC korzysta z wywiadów z zespołami IT na temat korzyści technologii automatyzacji - których teraz doświadczają lub przewidują w przyszłości. Badanie koncentruje się na trzech kluczowych obszarach:
Ustalenia w tym ebooku pokazują transformacyjną siłę automatyzacji - oraz konsekwencje posiadania niewielkiej lub żadnej automatyzacji.
IDC przedstawia również liderom IT rekomendacji zarówno dotyczące zaangażowania pracowników, jak i wyników biznesowych związanych z automatyzacją. Skorzystaj z tego wglądu, aby zyskać przewagę konkurencyjną i pobudzić dodatkowy wzrost swojej działalności.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka, Bazy danych, Chmura, Cyfrowa transformacja, ERP, IoT, Obsługa, natychmiast, Sieć, Telekomunikacja, Zgodność


Więcej zasobów z ServiceNow

Siła zarządzania przestrzenią
Jak możesz dać swoim pracownikom elastyczność i swobodę wykonywania w najlepszym wydaniu? Budując przestrzeń roboczą, która działa dla ws...

Uczynienie pracowników szczęśliwszym, bard...
Firmy mają obowiązek zapewnić bezpieczeństwo pracowników i utrzymywać bezpieczne, funkcjonalne przestrzenie robocze, które umożliwiają ich...

Jak nowoczesne doświadczenia cyfrowe umożli...
CIO są na haku, aby przyspieszyć procesy biznesowe i przepływy pracy, które prowadzą do poprawy doświadczeń klientów i pracowników, a tak...