Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

10 tematów CX Hot-Button dla firm finansowych

Opublikowany przez: Genesys

Dowiedz się, jak rozbić silosy i ujednolicić cele, aby położyć podwaliny pod wyrafinowane strategie zaangażowania klientów omnichannel w ramach FSI.
Dzisiejszy konsument ma bogactwo wyboru w sposobie interakcji z firmami usług finansowych. Oddziały bankowe z cegły to teraz tylko jeden punkt kontaktu w szerszej podróży klientów, która obejmuje aplikacje, online, czat, telefon i media społecznościowe. Cyfrowe - Pierwsza to nowa rzeczywistość, a doświadczenie klienta jest jedyną zrównoważoną przewagą konkurencyjną. Im bardziej powiązani są ludzie, tym bardziej sfrustrowani stają się w firmach, które traktują je inaczej w zależności od kanału, z którego korzystają.
Nie możesz naprawdę umieścić klienta na pierwszym miejscu, jeśli złożona mozaika systemów, wynikająca z połączonych technologii i procesów, uniemożliwia Twoim pracownikom pozytywne wyniki. Nie możesz uprościć wrażenia klienta, gdy nadal grasz w pinball kanałów. Jeśli wszystko, co masz, to prosta historia interakcji, a nie inteligentna wgląd, nie możesz oferować zaleceń w porządku i ukierunkowanym, które sprawiają, że klient czuje się tak, jakbyś był naprawdę znany. A jeśli nie możesz rozwiązać problemów w pierwszej kolejności, klienci wkrótce wstrzymają się, słuchając szczepów Symfonii Mozarta nr 40 na Eternal Loop.
Pobierz, aby dowiedzieć się więcej!

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Genesys kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Genesys strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: eBook Długość: 17 stron

Więcej zasobów z Genesys