Jak osiągnąć 3 -krotny ROI z luzem
Nasza nowa zdalna rzeczywistość sprawia, że narzędzia współpracy są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Narzędzia te definiują całe doświadczenie pracowników i wpływają na wszystko, od kultury i zaangażowania pracowników po koszty operacyjne i lojalność klientów.
Ale nie możemy po prostu przenosić tradycyjnych zachowań pracy online i oczekiwać lepszych wyników. Spotkania odbywające się za pośrednictwem wideokonferencji są nadal nieefektywne. Rozmowy jeden do jednego, które mają miejsce na czacie, wciąż zasłaniają przepływ informacji.
Zamiast wykopanego zachowania biurowego, Slack oferuje nowy paradygmat współpracy, który jest pochodzący z cyfrowego miejsca pracy. Nie można zignorować najważniejszych korzyści.
Szybsze podejmowanie decyzji, lepsze doświadczenie pracowników i bardziej wydajne procesy biznesowe to tylko niektóre z zalet, które wiążą się z przekształconym podejściem do współpracy.
Pobierz nasz najnowszy e-book i dowiedz się, w jaki sposób organizacje na całym świecie wykorzystują Slack do obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i maksymalizacji wydajności w erze pracy zdalnej.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Slack kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Slack strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: CEL, Chmura, Crm, Cyfrowa transformacja, Doświadczenie pracowników, E-mail, ERP, Oprogramowanie, San, Sieć, spam, Wirtualne biuro, Współpraca, Zapora ogniowa, Zgodność


Więcej zasobów z Slack

Digital HQ Toolkit
Ostatnie wydarzenia pokazały nam, że możemy być skuteczne, kreatywne i produktywne z dowolnego miejsca - nawet pośród pandemii. Przyjęliśmy...

Jak Slack przyspiesza cykl życia programisty...
Co jeśli twoi programistowie i zespoły inżynieryjne były w stanie konsekwentnie wdrażać wiele razy dziennie? Co jeśli potrzebują mniej niż...

Współczesna reakcja na incydenty
Cyfrowy świat jest otwarty 24/7, więc sensowne jest, że konsumenci cyfrowi oczekiwają, że obsługa klienta utrzymają te same godziny. Te niez...