Współpraca

2021 Globalny przegląd zaangażowania klientów
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania...

SOTERO DANE W SCHRYPREPTION
Chociaż szyfrowanie jest najskuteczniejszym sposobem na zmniejszenie prawdopodobieństwa naruszenia...

Raport: Forrester Tei dla CSM
Aby zapewnić bezproblemową, kompleksową obsługę klienta za każdym razem, wszystkie części organizacji...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...

Badanie luki w widoczności: Jak wrażliwe jest twoje majątek IT?
Gdy nowoczesne sieci IT stają się bardziej złożone i rozpowszechniane, organizacje stoją przed presją...

Współczesna reakcja na incydenty
Cyfrowy świat jest otwarty 24/7, więc sensowne jest, że konsumenci cyfrowi oczekiwają, że obsługa...

Dlaczego walczy z innowacjami i co z tym zrobić
Według naszych ostatnich badań zaledwie 21% starszych specjalistów IT uważa, że zajmują się...

Ewoluujące doświadczenie klienta i oczekiwania w Australii
Niezbędne jest dostarczanie doskonałej obsługi klienta Każdy biznes. Napędza lojalność, zatrzymanie...

Zarządzanie rozrostem w Microsoft 365
Jak dzieje się treści, dlaczego ma to znaczenie i krokiem każdego lidera IT powinien zrobić, aby...

Księga wiedzy - doskonałość operacyjna
Klienci i pracownicy domagają się teraz, aby przedsiębiorstwa uczyniły ich działalność bardziej...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.