Doświadczenie pracowników

Zbudować. Wychowanie. Prowadzić. Praktyczny przewodnik po automatyzacji Drudygery IT, energetyzując nowe pomysły i kierowanie rozwojem biznesu pierwszego cyfrowego
Przeglądaj cztery najlepsze imperatywy biznesowe, które obecnie napędzają doskonałość technologii...

Analiza korzyści ekonomicznych związanych z zarządzaniem zagrożeniem dla ProofPoint
Czy wiesz, że średni roczny koszt zagrożeń poufnych wynosi obecnie 11,45 mln USD, według Ponemon...

Współczesne cybertreat wymagają kompleksowych, zintegrowanych rozwiązań w zakresie ochrony danych i odzyskiwania
Jeszcze przed transformacją cyfrową (DX) wysiłki zaczęły rosnąć po bezprecedensowych stawkach...

Tworzenie i przekształcanie doświadczenia pracowników. Przewodnik dla liderów IT.
Odkryj, w jaki sposób technologia HR w chmurze może zapewnić bogatsze doświadczenia pracowników,...

Nowa era pracy zdalnej: trendy w rozproszonej sile roboczej
Nowa era pracy zdalnej: trendy w rozproszonej sile roboczej to globalny raport analizujący zmiany organizacyjne...

Wzrost platformy doświadczeń pracowniczych (raport z cyklu - bersin)
Ponieważ 81% pracowników czuje się wypalone, doświadczenie pracowników jest obecnie problemem na...

Tworzenie wszystkich odpowiednich połączeń
Korzystanie z cyfrowych przepływów pracy do wysadzania barier, napędzania lojalności i przyspieszenia...

Dlaczego warto wybrać Docusign Esignature
Signatury elektroniczne tworzą bezpieczne i przyjazne dla klienta wrażenia, są prawnie rozpoznawane...

Workday Enterprise Management Cloud Platform: moc dostosowania
Bliskie luki transformacyjne i wyprzedzają zmiany. Dzięki zmianom rynkowym, globalnym zakłóceniom,...

Bardziej skuteczne partnerstwo CIO-CFO: odkrywanie transformacji finansów
Przeczytaj ten raport z Deloitte i Workday, aby dowiedzieć się, w jaki sposób najskuteczniejsze CIO...

Uczynienie pracowników szczęśliwszym, bardziej produktywnym i uspokojeni
Firmy mają obowiązek zapewnić bezpieczeństwo pracowników i utrzymywać bezpieczne, funkcjonalne...

„Knowlesta rocka!” Wprowadzenie do zarządzania wiedzą w centrum kontaktowym
Najnowszy ebook CXONE, „Knowledge Rocks!” to kompleksowy przewodnik po dostarczeniu klientom jasnych,...

Wybór platformy współpracy - 8 pytań, każdy lider IT powinien zadać
Oprogramowanie przekształciło każdą dyscyplinę biznesową. Po początkowych postępach e -mailowych,...

Bez wysiłku obsługa klienta: jak dostarczyć szybką, bez tarcia usług
Świetne doświadczenie klienta polega na tym, że daje klientom więcej tego, czego chcą i potrzebują...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.