Zarządzanie usługami

Księga wiedzy na rzecz obsługi klienta
Technologia zawsze się rozwija, a oczekiwania klientów ewoluują z nią. ServiceNow pomaga niektórym...

Rozpoczyna się oszałamiająca obsługa klienta
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku....

Comptia A+ Certification All-in-One for Dummy, 5. wydanie
W pełni zaktualizowane, aby objąć wydanie instrukcji 2019! Certyfikacja A+ Comptia jest niezbędnym...

Strategie pomyślnego zarządzania uprzywilejowanymi kontami
Uzyskiwanie tożsamości i zarządzania dostępem (IAM) dla standardowych użytkowników jest wystarczająco...

Postępowanie praktyk reagowania na incydenty incydentów SOC
Nawet przy kompleksowym wielowarstwowym rozwiązaniu ochronnym żadna organizacja nie może zapobiec...

GBS On teraz - spraw, aby praca przepływała przez silosy
Dziś istnieje potrzeba ponownego wyobrażenia sobie roli struktur dostarczania w przedsiębiorstwie....

3 sposoby uczynienia w chmurze ebookiem biznesowym
Rola infrastruktury IT i liderów operacyjnych dramatycznie się zmieniła, a ewolucja chmur nadal przyspiesza....

Projektowanie nadmiernych świadomych placówek opieki zdrowotnej
U podstaw Internetu rzeczy (IoT) jest połączenie maszyn w świecie fizycznym, logiczne reprezentacje...
Zarejestruj się w centrum publikacji IT Tech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.